OGŁOSZENIE
o konkursie na staż urzędniczy – docelowo na stanowisko inspektora  ds. inwestycji
i remontów
w Sądzie Okręgowym w Przemyślu


 


 

Dyrektor Sądu Okręgowego w Przemyślu - na podstawie art. 3 b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów powszechnych i prokuratury (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz.1241) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.stycznia  2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze  (t. j. Dz. U.  2014 r. poz. 400) - organizuje, w drodze konkursu, nabór kandydatów na staż urzędniczy  na stanowisko  inspektora  ds. inwestycji


i remontów w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.

 

1.     Nazwa i adres sądu: Sąd Okręgowy w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Konarskiego 6.

2.     Oznaczenie konkursu:  K- 111 – 43 /16


 

3.     Ilość wolnych stanowisk: jedno stanowisko  : inspektor ds. inwestycji i remontów

4.     Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzenie wszystkich spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu oraz podległych sądów funkcjonalnych : Sądu Rejonowego w Przeworsku i Sądu  Rejonowego w Lubaczowie  w szczególności :

 -  opracowywanie planów rzeczowych i finansowych dla inwestycji i remontów;

  - przygotowywanie niezbędnej dokumentacji formalnej i prawnej na planowane roboty budowlane (w tym programów funkcjonalno-użytkowych i programów inwestycji);

   nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych i ich koordynowanie (w okresie przygotowania, realizacji, gwarancji);

  - koordynowanie prac inspektorów nadzoru inwestorskiego /inżyniera kontraktu/;

 -  udział w naradach koordynacyjnych na budowie;

 -  współpraca z wykonawcami robót budowlanych;

  - uczestniczenie w odbiorach robót inwestycyjnych i remontowych;

   -rozliczanie (w tym – finansowe) zadań inwestycyjnych i remontowych;

 -  sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności inwestycyjno-remontowej, w tym ocen z realizacji zadań;

 -  udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;

  - dokonywanie /organizowanie okresowych przeglądów (kontroli stanu) obiektów, wymaganych przepisami Prawa budowlanego.

 

5.     Określenie niezbędnych wymagań:

  - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa;

 -  co najmniej pięcioletni staż pracy w branży budowlanej;

 -  znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

   - znajomość zasad przygotowania i rozliczania inwestycji;

  - znajomość zasad przedmiarowania robót budowlanych i umiejętność sporządzania kosztorysów;

  - znajomość metod i technik pracy biurowej, w tym obsługa komputera (Windows, MS Office);

  - pełna zdolność do czynności prawnych;

  - nieposzlakowana opinia;

 -  niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

 -  nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;

 -  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

 -  samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość i dyspozycyjność;

   - umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu, odporność na stres.

 

6.     Preferowane wymagania dodatkowe:



 -  znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz norm i przepisów bhp;

 -  doświadczenie w realizacji inwestycji finansowanych z budżetu państwa;

  - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;

  - umiejętność obsługi programów kosztorysowych;

   -doświadczenie w stosowaniu procedur udzielania zamówień publicznych lub ukończone


     kursy i szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych;

  - znajomość  regulacji  prawnych z  zakresu gospodarki nieruchomościami;

 -  wiedza  w zakresie  struktury  i organizacji  sądów powszechnych;

 -  podstawowa wiedza w zakresie finansów publicznych.

 

7.     Wykaz wymaganych dokumentów:

 -  zgłoszenie na konkurs adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego w Przemyślu (ze wskazaniem sygnatury konkursu) – z aktualnym adresem do korespondencji i numerem telefonu kontaktowego;

 -  życiorys ze zdjęciem (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, podpisany własnoręcznie; 

-   ankieta personalna  -->> TU DO POBRANIA

 -  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

-   kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, kwalifikacje, uprawnienia i posiadane umiejętności (świadectwa pracy, certyfikaty, dyplomy, itp.) lub oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych jako niezbędne w tym zakresie;

-   oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich;

-   oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

-   oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie 
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo  skarbowe;

 -  pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;

 -  kopia dowodu osobistego;

-   oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku lub zaświadczenie lekarskie. 

 

8.     Termin i miejsce złożenia dokumentów:

 

Dokumenty należy przesłać w terminie do dnia   10 marca  2016 r.  na adres Sądu Okręgowego w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Konarskiego 6 lub osobiście złożyć               w Oddziale Administracyjnym Sądu Okręgowego w Przemyślu,  tel. 016  676 13 51

 

Konkurs składa się z trzech etapów:

   etap pierwszy - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,

   drugi etap - praktyczny sprawdzian umiejętności,

   trzeci etap - rozmowy kwalifikacyjne.

 

9.     Inne informacje:

   Składane oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

   Oferty przesłane czy doręczone osobiście po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data stempla pocztowego w ofertach przesłanych pocztą.

-    Kandydaci spełniający formalne wymogi dopuszczeni do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu egzaminu poprzez umieszczenie listy kandydatów na stronie internetowej www.przemysl.so.gov.pl. oraz przez wywieszenie listy na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Okręgowego, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem egzaminu praktycznego.

   Oferty nie spełniające wskazanych wymogów zostaną odrzucone.

   Do postępowania konkursowego stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze.

   Osoba wybrana w drodze konkursu na staż urzędniczy, która wykaże się wymaganą programem stażu urzędniczego wiedzą teoretyczną, w szczególności znajomością organizacji i funkcjonowania sądu, umiejętnościami stosowania tej wiedzy w praktyce oraz znajomością metod i techniki pracy biurowej, może zostać zwolniona z obowiązku odbywania stażu urzędniczego lub jego części (zgodnie z art. 3a ustawy o pracownikach sądu i prokuratury).

   Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani w drodze konkursu na w/w stanowisko mogą  odebrać dokumenty rekrutacyjne w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury konkursowej w Oddziale Administracyjnym Sądu Okręgowego w Przemyślu.
Nieodebrane dokumenty  po upłynięciu zakreślonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone. 



Dyrektor Sądu Okręgowego


Marek Blama

 

 


 

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 09 luty 2016 Aktualizowany dnia: 09 luty 2016
Opublikowany przez: Przemysław Kisała Aktualizowany przez: Małgorzata Bielańska
Licznik odwiedzin: 1794 Autor / Zatwierdzający: Brak danych