Przemyśl: (znak sprawy: G-212-01/2014)

Sąd Okręgowy w Przemyślu

 

Numer ogłoszenia: 80451 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


 

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia remontowego: Remont Instalacji Centralnego Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej w budynku administracyjnym i garażowym Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu , ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6761300, faks 016 6761353.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przemysl.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia remontowego: Remont Instalacji Centralnego Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej w budynku administracyjnym i garażowym Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia remontowego pn. Remont Instalacji Centralnego Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej w budynku administracyjnym i garażowym Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 - przez okres 160 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz przez okres 36 miesięcy gwarancji - w zakresie opisanym w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.54.00.00-5, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 160.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SIWZ

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi się wykazać wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (tj. Zarządzającego i pełniącego nadzór nad robotami w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na kontrakcie polegającym na budowie (należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego, rozbudowę, odbudowę) lub przebudowie, lub remoncie obiektu budowlanego, w ramach którego wykonana została instalacja centralnego ogrzewania, o wartości brutto robót budowlanych (instalacji centralnego ogrzewania) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC lub na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną mu powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:

1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inżynier Rezydent). Wymagana liczba osób - 1. Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót budowlanych; - kierował lub nadzorował roboty budowlane na co najmniej dwóch kontraktach polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego, w ramach których wykonana została instalacja centralnego ogrzewania, które zostały pomyślnie zakończone i rozliczone, a wartość brutto robót budowlanych (instalacji centralnego ogrzewania) realizowanych w ramach każdego z kontraktów wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto; - posiada minimum 3 - letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktem/kontraktami jako Kierownik Zespołu Inżyniera lub Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent; - jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;

2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych. -wymagana liczba osób - 1 Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada minimum 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu kontraktów budowlanych polegających na budowie (należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego, rozbudowę, odbudowę) lub przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych, - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; - jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;

3) osobą proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych -wymagana liczba osób - 1 Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada minimum 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu kontraktów budowlanych polegających na budowie (należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego, rozbudowę, odbudowę) lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierował robotami budowlanymi lub nadzorował co najmniej dwa kontrakty obejmujące budowę (należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego, rozbudowę, odbudowę) lub przebudowę lub remont sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wartość brutto robót budowlanych realizowanych w ramach każdego z kontraktów co najmniej 30 000,00 zł; - posiada minimum 3 -letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; - jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

Uwagi:

1.Zamawiający zastrzega, że funkcje (stanowiska) wymienione w opisie niniejszego warunku nie mogą być sprawowane przez jedną osobę.

2. Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunkach określonych dla personelu wykonawcy, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

3. Jeden kontrakt może potwierdzać spełnienie kilku z powyższych warunków. 4. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu ( w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.10.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując się spełnianiem warunku polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawienia - w odniesieniu do tych podmiotów - dokumentów wymienionych w punkcie III.4.2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego tych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy; b) w przypadku zawieszenia realizacji usług przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie zamawiającego; c) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w związku z wystąpieniem opóźnienia realizacji robót, za które to opóźnienie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, na uzasadniony wniosek wykonawcy, d) w przypadku działania siły wyższej; e) w przypadku okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę; f) w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodującej, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; g) w przypadku udokumentowanej i niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłości postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach - wyłącznie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na członka personelu wykonawcy, z zastrzeżeniem że zaproponowane osoby muszą posiadać uprawnienia/kwalifikacje/doświadczenie nie mniejsze niż osoby/ba, które/rą będą/będzie zastępować, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania usług wskazanych w harmonogramie, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, d) gdy konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie na roboty budowlane, e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania Umowy na roboty budowlane przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy i obowiązków Inżyniera Kontraktu do zaistniałej sytuacji lub koniecznością skrócenia okresu realizacji Umowy. f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37 - 700 Przemyśl.; pocztą elektroniczną: prośba na adres sad@przemysl.so.gov.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, pokój nr 52 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załącznik - SIWZ (3 tomy):

t.1 - SIWZ_-_Pelnienie_Funkcji_Inzyniera_Kontraktu_remont_instalac.doc

 

t.2 - wzor_Umowy_na_pelnienie_funkcji_Inzynier_Kontraktu_-_SO_.doc

 

t.3 - OPZ_-_pelnienie_funkcji_Inzyniera_Kontraktu_remont_c.o.

t.4 -zipzałącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa30.75 MB

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 11 kwiecień 2014 Aktualizowany dnia: 06 wrzesień 2017
Opublikowany przez: Mariusz Hodur Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 2310 Autor / Zatwierdzający: Brak danych