Przemyśl:  (znak sprawy: G-212-02/2014)

Sąd Okręgowy w Przemyślu



Wykonanie robót budowlanych p.n Remont Instalacji Centralnego


Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej w budynku administracyjnym

 

i garażowym Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6


Numer ogłoszenia: 86589 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014


 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –  roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu , ul. Konarskiego 6,  województwo podkarpackie, telefon: 016/676 1300, faks: 016 676 1353, www.przemysl.so.gov.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Wykonanie robót budowlanych p.n „Remont Instalacji Centralnego Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej w budynku administracyjnym i garażowym Sądu Okręgowego  w Przemyślu,  ul. Konarskiego 6”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane

 

II.1.3) Przed wszczęciem postępowania nie wszczęto dialogu technicznego.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont Instalacji Centralnego Ogrzewania, Instalacja Wody Lodowej  w budynku administracyjnym                   i garażowym Sądu Okręgowego  w Przemyślu,  ul. Konarskiego 6 polegający na: wykonaniu w budynku administracyjnym nowej instalacji z rur stalowych zewnętrznie ocynkowanych z grzejnikami płytowymi                  i klimakonwektorami; wykonanie fundamentu pod bufor wody w pomieszczeniu kotłowni; wykonanie fundamentu pod rewersyjny agregat wody lodowej; wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniu technicznym; montaż rurociągów i urządzeń technologicznych w kotłowni, wykonanie instalacji elektrycznej (wykonywane roboty elektryczne wyłącznie w zakresie przyłączenia urządzeń podlegających wymianie              w części grzewczej (bez agregatu wody lodowej).

 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.30.00-2, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.31.40.00-1, 45.31.70.00-2, 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.34.30.00-3, 45.34.00.00-2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  120 dni  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM –Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 tysięcy złotych.

 

III.2) ZALICZKI – nie dotyczy

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają  doświadczenie :

Wykażą  doświadczenie w wykonaniu zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących robót budowlanych: co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie: instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie           z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch  lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek posiadania doświadczenia  mogą  wykazać Wykonawcy łącznie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia tj.:

 

Wykonawca  musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną mu powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:

 

a) Kierownik budowy

Wymagana liczba osób – 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy         z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Osoba ta powinna być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy               lub Kierownika Robót sanitarnych przy realizacji przedsięwzięć polegających na remoncie, budowie                lub przebudowie instalacji i urządzeń sanitarnych, w tym co najmniej jednego zadania dla instalacji c.o., o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto.

 

b) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

Wymagana liczba osób – 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej     z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz.

 

 

 

1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Osoba ta powinna być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy                lub Kierownika Robót elektrycznych, w tym co najmniej jednego kontraktu o wartości robót elektrycznych           nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto.

 

c) Kierownik robót budowlanych

Wymagana liczba osób - 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie – uprawnienia budowlane do kierowania robotami          w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Osoba ta powinna być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wpis ten powinien być potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym      w nim terminem ważności.

 

Doświadczenie zawodowe – posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym co najmniej jednego kontraktu o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto.

 

Nie dopuszcza się możliwości łączenia kilku wskazanych powyżej funkcji przez osobę posiadającą uprawnienia wymagane do pełnienia tych funkcji i spełniającą warunki dla tych funkcji.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, mogą się wykazać Wykonawcy łącznie.

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

 

 

 

 

 

III.3.5). Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia i posiada:

a) środki finansowe lub zdolności kredytowe w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN.

b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 PLN.

 

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na zasadzie spełnia/nie spełnia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

 

v  Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

 

v    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub  kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .

 

 

v  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

v  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału  w postępowaniu z powołaniem się na potencjał innych podmiotów.

 

v  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

v  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

 

v  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

v  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1   ustawy, należy przedłożyć:

 

1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp .

 

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie   w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 Ustawy Pzp;

 

3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


 

4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

 

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8,         10 – 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

 

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa  dokumenty od 1do 6 we własnym imieniu.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym            w pkt.III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo składania ofert;

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał

3) przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

składania ofert;

4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

 

1) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy          – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej -  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku                                    o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o udzielenie   niniejszego zamówienia, do oferty należy załączyć przedmiotowe dokumenty dla   każdego z nich).

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując się spełnianiem warunku polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawienia – w odniesieniu do tych podmiotów – dokumentów wymienionych w  punkcie  III.4.2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenia zamówienia publicznego tych podmiotów. Wykonawca w takiej  sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu,        iż  będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając           w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów           na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, z których winno wynikać w szczególności:

- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

- zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,          u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

 

Zmiany i korekty

1 „Prawo do Zmian”

 

I. Zmiana istotnych postanowień Kontraktu (w rozumieniu art.144 ust.1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w szczególności dotycząca  zakresu rzeczowego,  powierzonych obowiązków, terminu ich realizacji i wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nastąpić może:

 

a)         poprzez wydłużenie lub skrócenie Czasu na Ukończenie w sytuacjach opisanych Warunkami Kontraktu.

b)         poprzez dostosowanie do zmian w przepisach prawa regulujących sposób realizacji Projektu zwłaszcza zmian norm i warunków technicznych, w sytuacji kiedy zmiany te wymagają objęcia treścią Kontraktu,

c)         poprzez dostosowanie do zmian w założeniach i rozwiązaniach architektonicznych Projektu w sytuacji, kiedy wprowadzane zmiany wymagają objęcia treścią Kontraktu,

d)         odpowiednio do wpływu na niniejszą umowę w przypadku wystąpienia siły wyższej,

e)         Poprzez rozwiązanie umowy przez Zamawiającego bez okresu wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca nienależycie wykonuje powierzone mu obowiązki, w szczególności kiedy skutkiem nieprawidłowego działania Wykonawcy jest wyrządzenie Zamawiającemu szkody (krzywdy) i pomimo pisemnego wezwania do wykonywania umowy w sposób należyty nie nastąpiła poprawa w jego działaniu.

f)                  poprzez zmianę Kadry Wykonawcy lub personelu Zamawiającego na zasadach określonych w Kontrakcie, .

g)         poprzez zamianę elementu Robót, z tym że zamiana ta obejmować może: materiały
i urządzenia w tym ich rodzaj, gatunek, ilość, technologię wykonywania robót,


 

a w szczególności w zakresie opisanym w ppkt.g)  Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia
w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku
do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.


 

Rozliczanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową odbywało się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez Inżyniera Kontraktu  lecz nie częściej niż w okresach miesięcznych, a regulowane będą w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, protokołu odbioru wykonanych robót oraz kosztorysu zwanego „różnicowym” wykonanego w oparciu o następujące założenia:

a) należy wyliczyć cenę roboty „pierwotnej”, a więc roboty która miała być pierwotnie wykonana;

b) należy wyliczyć cenę roboty „zamiennej”;

c) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami.

d) wyliczeń ww. cen („pierwotnej” i „zamiennej”) należy dokonać w oparciu o następujące założenia:

- d1) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych;

- d2) w przypadku, gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem „d1”należy wyliczyć ceny jednostkowe w oparciu o następujące założenia:

 

 

1) ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej;

 2) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w podpunkcie „1”, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania;

3) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach,   a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR – ach, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych,        a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.

- d3) ilości robót, które miały być wykonane („pierwotnych”) należy przyjąć z kosztorysów ofertowych

Wykonawcy;

- d4) ilości robót „zamiennych”, należy przyjąć z książki obmiarów.

 

Roboty dodatkowe

Rozliczanie robót dodatkowych  w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową (nie ujętych      w przedmiarach przekazanych przez zamawiającego) odbywało się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez Inżyniera Kontraktu  lecz nie częściej niż w okresach miesięcznych,       a regulowane będą w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, protokołu odbioru wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o następujące założenia:

 

a) należy wyliczyć cenę roboty „dodatkowej”, a więc roboty która nie miała być pierwotnie wykonana, nie była ujęta w przedmiarze,

b) wyliczenie ceny roboty dodatkowej  należy dokonać w oparciu o następujące założenia:

 

- b1) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych, (wypełnionych przedmiarów

       robót)

- b2) w przypadku, gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem

       „d1”należy wyliczyć ceny jednostkowe w oparciu o następujące założenia:

1) ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej;

 

 2) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w podpunkcie „1”, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania;

 

3) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach,        a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR – ach, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych,             a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.

 

 

 

 

Roboty zaniechane

Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych
w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego,
tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami „zaniechanymi”.


 

Wyliczenie wartości robót „zaniechanych” w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową odbywało się będzie na takich samych zasadach jak w sytuacji odstąpienia od umowy, czyli:

a) w przypadku rezygnacji z całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo-  terminowo-finansowym nastąpi odliczenie wartości tego elementu (wynikającej z harmonogramu rzeczowo- terminowo-finansowego) od ogólnej wartości przedmiotu umowy;

 

b) w przypadku rezygnacji z części robót z danego elementu określonego w harmonogramie  rzeczowo – terminowo - finansowym, obliczenie wykonanej części tego elementu nastąpi
na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu  i Zamawiającego.


Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia:

- ceny jednostkowe robót lub ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych Wykonawcy opracowanych metodą szczegółową, a ilości wykonanych robót zgodnie z dokonanymi obmiarami

- w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania.

Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą Katalogi Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji – Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych (KNNR), a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Inwestora Zastępczego i Zamawiającego”.

 

2. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa
w art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp lub  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp,  procedura ich  będzie prowadzona zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.


 

3. Wykonawca nie wprowadzi żadnych zmian czy też modyfikacji Robót Stałych, zanim i jeśli Zamawiający nie poleci lub nie zatwierdzi Zmiany.

 

4. Każda zmiana umowy wymaga  pod rygorem nieważności podpisania aneksu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.przemysl.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:  Sąd Okręgowy                     w Przemyślu, ul. Konarskiego 6,  37 – 700 Przemyśl.; pocztą elektroniczną: prośba na adres sad@przemysl.so.gov.pl.


 

IV.4.4) Termin składania  ofert:   12.05.2014 godzina 9:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Przemyślu,                   ul. Konarskiego 6,  37 – 700 Przemyśl, pokój nr 52 (Biuro Podawcze).

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30.

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

V.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 ZAŁĄCZNIKI:

zipSad_Okregowy_w_Przemyslu_-SIWZ_-remoct_co_i_instalacja.zip123.98 KB

zipTom_II_warunki_kontraktu.zip81.42 KB

zipTom_III_dokumentacja_projektowa.zip29.92 MB 

zipTom_IV_STWiOR.zip263.42 KB

zipTom_V_przedmiary_robót.zip938.71 KB

 

 

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 19 kwiecień 2014 Aktualizowany dnia: 06 wrzesień 2017
Opublikowany przez: Mariusz Hodur Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 3046 Autor / Zatwierdzający: Brak danych