Drukuj

Przemyśl: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 14137 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu , ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6761300, faks 016 6761353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zakres podstawowy:
wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji w formie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie dwuosobowej w godzinach urzędowania sądu i jednoosobowej w dniach wolnych od pracy oraz po godzinach urzędowania; w tym obsługa istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających.
2) Zakres usług dodatkowych:
a) wynikających z Zarządzenia Prezesa Sądu w sprawie utworzenia doraźnej, specjalnej strefy bezpieczeństwa, polegających na wystawieniu dodatkowego posterunku w obrębie wyznaczonej sali rozpraw w terminach wcześniej zgłoszonych przez Zamawiającego;
b) obejmujących wystawienie dodatkowego (jednoosobowego) posterunku w obrębie gabinetów lekarskich sądu pracy w dniach przyjmowania stron przez biegłych lekarzy sądowych tj. w środy i czwartki każdego tygodnia w godzinach od 8:00 do 15:00.
Szczegółowy opis zawiera SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Rzeszów 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004. Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ, z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu usługi, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach oraz zatrudnienia wskazanych osób przy realizacji przedmiotu zamówienia - na podstawie umowy o pracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji usługi możliwa będzie zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza również waloryzację wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200 poz. 1679 ze zm.), jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Waloryzacja może nastąpić raz w roku, najwcześniej po 01.01.2016 r., na wniosek Wykonawcy i wymaga aneksu do umowy. Wysokość wzrostu kosztów obowiązany jest udokumentować Wykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl - zakładka: zamówienia publiczne - nr sprawy G-212-1/2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Przemyślu ul. Konarskiego 6 37-700 Przemyśl; pocztą elektroniczną: prośba na adres zp.1.2015@przemysl.so.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Przemyślu, Przemyśl ul. Konarskiego 6, w biurze podawczym (pok. 52) lub w pokoju nr 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIKI:

SIWZ-ochrona_2015.doc

SIWZ_-_zal_1_-_formularz_ofertowy_2015.doc

SIWZ_-_zal_2_-_oswiadczenie_2015.doc

SIWZ_-_zal_3_-  oswiadczenie_2015.doc

SIWZ_-_zal_4_-_inf_o_wykonawcy_2015.doc

SIWZ_-_zal_5_-_wykaz_zamowien_2015.doc

SIWZ_-_zal_6_-_prace_dodatkowe_2015.doc

SIWZ_-_zal_7_-_UMOWA_2015.doc

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 02 luty 2015 Aktualizowany dnia: 06 wrzesień 2017
Opublikowany przez: Mariusz Hodur Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 4596 Autor / Zatwierdzający: Brak danych