OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM:
Zamawiający:
Sąd Okręgowy w Przemyślu
ul. Konarskiego 6
37-700 Przemyśl
NIP: 795-23-48-286
Tel: (16) 676 13 00
Fax: (16) 676 13 53
e- mail: sad@przemysl.so.gov.pl
strona internetowa: www.przemysl.so.gov.pl
godziny pracy: 7.30 – 15.30
Sąd Okręgowy w Przemyślu zaprasza do składania ofert na sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na malowanie ścian, sufitów i drzwi wraz z częściową wymianą drzwi w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ogólna charakterystyka budynku: powierzchnia zabudowy 1.375,27 m2, powierzchnia netto 4.476,25 m2, kubatura 23.221 m2. Zamawiający udostępni Wykonawcy inwentaryzację budynku sporządzoną w grudniu 2008 roku.
2. Kosztorys inwestorski i przedmiar robót należy opracować z podziałem na poszczególne pomieszczenia oraz na korytarze na poszczególnych kondygnacjach.
3. W kosztorysie należy ująć wszystkie roboty niezbędne do realizacji zadania, w tym również demontaż i montaż istniejących grzejników i klimakonwektorów, demontaż i montaż płyt odbojowych, opraw oświetleniowych, uzupełnienie tynków, naprawę posadzek, montaż nowych progów drzwiowych.
4. Zakres zadania obejmuje sporządzenie:
- przedmiaru robót – 1 egzemplarz,
- kosztorysu inwestorskiego – 1 egzemplarz.
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz.
Powyższe dokumenty należy wykonać również w wersji elektronicznej w formacie:
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski pdf, xls (xlsx), ath,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pdf, doc (docx).
5. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr130, poz. 1389).
6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinna zostać opracowana na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129,).
7. Wymagany termin realizacji zadania 21 dni od dnia podpisania umowy.
Ofertę w zamkniętej kopercie, z napisem „Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na malowanie budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6” należy złożyć do dnia 13.02.2015 r. do godziny 10.00 w biurze podawczym pokój 52.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2012 r o godz. 10.30 w pok. nr 136 w siedzibie Zamawiającego.
8. Oświadczenia i dokumenty , jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1). Ofertę, a w niej:
- dane Wykonawcy (nazwa, adres siedziby, telefon kontaktowy, adres strony internetowej, adres e-mail), cenę ofertową netto i brutto.
2). Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3). Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Kryterium wyboru i oceny oferty:
- cena ofertowa zadania brutto - 100 %
10. Osoba wyznaczona do kontaktów:
Andrzej Bodziak – tel. 16 676 13 12.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.