Drukuj

          OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w trybie przetargu ofertowego
                                                  nr G – 27 -13/2017

                                      OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Nazwa, adres Zamawiającego, dane kontaktowe:

Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl


1.1.Strona internetowa, gdzie można pobrać dokumentację przetargową wraz z załącznikami : 
www.przemysl.so.gov.pl  (Biuletyn Informacji Publicznej)

2. Przedmiot zamówienia:


Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania  REMONT POMIESZCZEŃ NR 9 i 10 SĄDU OKRĘGOWEGO w PRZEMYŚLU z WYKONANIEM SPECJALNEJ STREFY OCHRONNEJ”

3.Tryb udzielenia zamówienia:


Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu ofertowego do 30 000 EUR na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. 2016 r. poz. 380).

4. Przedmiot i warunki wykonania zamówienia usług w branżach:


- sanitarnej
- konsrtukcyjno – budowlanej
- elektrycznej
- niskoprądowej
obejmuje w szczególności:


1)   Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.

2)   Kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji.

3)   Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.

4)   Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.

5)   Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów.

6)   Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami.

7)   Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy.

8)   Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń.

9)   Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót.

10)      Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.

11)      Zachowanie poufności informacji.

12)      Utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji.

13)      Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień.

14)    Kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

15)    Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót.

16)    Zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów oraz ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną.

17)    Organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty – na wniosek Zamawiającego.

18)    Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp. za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty.

19)    Zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę.

20)    Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich spraw i problemów technicznych powstałych w toku wykonywania robót.

21)    Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych.

22)    Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót.

23)    Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie.

24)    Sprawdzanie wykonania robót zanikowych.

25)    Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych.

26)    Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem częściowym i końcowym.

27)    Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne.

28)    Organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku)
w okresie gwarancji, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.


29)    Nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji.

30)    Wykonawca gwarantuje stawienie się osoby pełniącej funkcję nadzoru na placu budowy najpóźniej w następnym dniu roboczym od wezwania telefonicznego inwestorskiego.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Termin wykonania zamówienia – do 15.12.2017 r. 


8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie  przedmiotu zamówienia ustala się jako ryczałtowe.

9. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie
 w terminie do 30 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.


10. Zawartość oferty:

Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. (Wzór oferty stanowi załącznik   Nr 1 - Formularz ofertowy). Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – (Załącznik nr 3). Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz w celu potwierdzenia doświadczenia (załącznik nr 5), osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – (załącznik nr 4) a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, (zał. nr 6).

11. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena oferty – 100 %.


12. Osobą  uprawnioną  
do kontaktowania się w sprawach przedmiotowego zamówienia jest Bartłomiej Ziemski - Jary – Inspektor ds. inwestycji i remontów, e-mail: b.ziemski@przemysl.so.gov.pl; tel: 16 676 13 57.

13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu, Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, Biuro Obsługi Interesanta pok. Nr 52 w terminie do dnia 23.10.2017 roku, do godz. 10.00.

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, sala rozpraw nr 136, II piętro, w terminie  23.10.2017 roku, do godz. 10.30.

Przemyśl, dnia 17.10.2017 r. 

                                                                                DYREKTOR SĄDU OKRĘGOWEGO
                                                                                                    w PRZEMYŚLU
                                                                                                      Marek Blama       
 
Załączniki:
 
pdf1. IWZ
zip2. Załączniki edytowalne
pdf3. Umowa projekt
zip4. Projekt budowlany
zip5. Projekt wykonawczy
zip6. Przedmiary robót
pdf7. Pozwolenie na budowę
                                                                                                                         

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 17 październik 2017 Aktualizowany dnia: 18 październik 2017
Opublikowany przez: Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 889 Autor / Zatwierdzający: Brak danych