Przemyśl: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 13118 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu , ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6761300, faks 016 6761353.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres podstawowy: wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie dwuosobowej w godzinach urzędowania sądu i jednoosobowej w dniach wolnych od pracy oraz po godzinach urzędowania; w tym: obsługa istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających. 2) Zakres usług dodatkowych, (wynikających z Zarządzenia Prezesa Sądu w sprawie utworzenia doraźnej, specjalnej strefy bezpieczeństwa), polegających na wystawieniu dodatkowego posterunku w obrębie wyznaczonej sali rozpraw w terminach wcześniej zgłoszonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesiena wadium w wysokości: 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP o/ Rzeszów 32101015280021341391200000 Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a mianowicie: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat lub aktualnie realizują - w zakresie ochrony - jako główny wykonawca co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego, w budynkach użyteczności publicznej (urzędy, banki, itp.) przez okres minimum 12 m-cy; b) posiadają ważną umowę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej: 500.000,00 PLN; c) potwierdzą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony fizycznej - licencja I stopnia dla pracowników i licencja II stopnia dla szefa ochrony oraz posiadają poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE dla pracowników ochrony (ustawa z dnia 22 stycznia 1997r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631); 3) spełniają pozostałe warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1,2 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1, 2 w.w. ustawy. ; 2) Oświadczenie w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ, z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu usługi, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach. ; 3) Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert. ; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ; 6) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ; 7) Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ; 8) Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1999r. Nr 114, poz. 740 z póżn. zm.). ; 9) Informację o Wykonawcy wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ. ; 10) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia z zakresu ochrony fizycznej licencja I stopnia dla pracowników i licencja II stopnia dla szefa ochrony. ; 11) Kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa, upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE dla wytypowanych pracowników ochrony (ustawa z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631). 12.) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat lub aktualnie realizowanych (przez okres minimum 12 m-cy każde), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 pozycje (maksymalnie 5), co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego musi być wykonane w budynkach użyteczności publicznej (sądy, prokuratury, in. urzędy, banki, itp.) lub w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie (w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. ; 13) Ważną umowę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej: 500.000,00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

1 - Cena - 60
2 - Doświadczenie i wiarygodność: mierzone okresem prowadzenia działalności - 12
3 - Doświadczenie Wykonawcy w ochronie podobnych obiektów - 12
4 - Doświadczenie pracowników wytypowanych do realizacji zamówienia - 12
5 - Propozycja realizacji dodatkowych czynności - 4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl - zakładka: zamówienia publiczne - nr sprawy G-212-1/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Przemyślu ul. Konarskiego 6 37-700 Przemyśl; pocztą elektroniczną: prośba na adres p.kisala@przemysl.so.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, w biurze podawczym ( pok. 52) lub w pokoju nr 51..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 06 luty 2009 Aktualizowany dnia: 18 marzec 2009
Opublikowany przez: Przemysław Kisała Aktualizowany przez: Przemysław Kisała
Licznik odwiedzin: 4256 Autor / Zatwierdzający: Brak danych