SĄD OKRĘGOWY
w Przemyślu
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
dostawę i uruchomienie w miejscu użytkowania 2 sztuk fabrycznie nowych urządzeń kopiująco-drukujących, wyposażonych w moduł faksu oraz finiszer zszywający, o parametrach zgodnych ze specyfikacją parametrów technicznych, załączoną do niniejszego zaproszenia.
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 oraz 6a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1986) – zamówienie do 30 000 EUR, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025).
Prosimy o przedłożenie ofert w formie skanu podpisanego formularza oferty – na adres e-mail: zapytania@przemysl.so.gov.pl .
Miejsce dostawy: SR w Lubaczowie i SR Przeworsku.
Termin składania ofert: 17 listopada 2020 r. do godziny 13:00.
Informacja z rozpatrzenia i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej z nich, zostanie umieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
W wyborze oferty obowiązuje kryterium cenowe – za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania co do przedmiotu zamówienia i jednocześnie przedstawia najniższą wartość brutto.
Dyrektor Sądu Okręgowego
w Przemyślu
w Przemyślu
Marek Blama
Załączniki.
1. Specyfikacja parametrów technicznych.
2. Formularz oferty.
3. Projekt umowy.