ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
- Zamawiający: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl
- Tytuł zamówienia:
„Usługa przeglądów konserwacyjnych Platformy CIBES A5000 usytuowanej przy budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, urządzeń: Typ A5 wytwórcy CIBES oraz typT100 wytwórcy LIPPE-LIFT usytuowanych w budynku Sądu Rejonowego w Lubaczowie ul. Mickiewicza 24, dźwigu towarowego usytuowanego w budynku Sądu Rejonowego w Przeworsku ul. Stepkiewicza 2 ”
- Rodzaj zamówienia: usługa/dostawa/roboty budowlane (niepotrzebne skreślić)
- Tryb zamówienia: postępowanie prowadzone jest na podstawie procedur wewnętrznych – w związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów konserwacyjnych:
- Platformy CIBES A5000 usytuowanej przy budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu,
ul. Konarskiego 6
- urządzeń: Typ A5 wytwórcy CIBES oraz typT100 wytwórcy LIPPE-LIFT usytuowanych
w budynku Sądu Rejonowego w Lubaczowie ul. Mickiewicza 24
- Dźwigu towarowego usytuowanego w budynku Sądu Rejonowego w Przeworsku
ul. Stepkiewicza 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik
nr 1 do zaproszenia.
- Termin wykonania zamówienia:
- Od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- dysponuje co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi umiejętności do zrealizowania zamówienia.
- Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna wykonawców, którzy:
- przedstawią oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zaproszenia),
- przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które posiadają kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacyjnym do wykonywania konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. poz. 1008). (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zaproszenia).
- Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zaproszenia.
- Kryteria wyboru oferty: cena
- Cena
- znaczenie kryterium (waga): 100%
- opis kryterium - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych uwzględniająca podatek VAT oraz podatek akcyzowy jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT oraz podatkiem akcyzowym. Cena brutto zawiera wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego.
- Sposób przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Oferta musi zawierać:
- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Wraz z ofertą należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zaproszenia,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zaproszenia,
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
- wypełniony wykaz osób (załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia).
- Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 06.12. 2024 r. do godziny 11:00 w wersji elektronicznej na adres: wojciech.bublewicz@przemysl.so.gov.pl.
Otrzymane oferty w ww. formie z zachowaniem wyznaczonego terminu będą potraktowane jako spełniające warunek dotrzymania terminu złożenia oferty.
- Zawarcie umowy:
Po wyborze oferty, z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Termin i warunki płatności:
Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie na podstawie faktur wystawianych miesięcznie, przelewem w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Dane do kontaktu:
- Wojciech Bublewicz, e-mail: wojciech.bublewicz@przemysl.so.gov.pl
Tel. 509 245 524