ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
F.262.18.2024
Zamawiający – Sąd Okręgowy w Przemyślu zaprasza do udziału w postępowaniu na: „Wykonywanie bieżących napraw i prac konserwacyjnych w obiekcie Sądu Okręgowego w Przemyślu”
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu bieżących napraw oraz prac konserwacyjnych, polegających w szczególności na:
- prostych naprawach elektrycznych, bieżących przeglądów oświetlenia wraz z wymianą niesprawnych świetlówek, żarówek, kloszy, paneli led, itp.,
- bieżącym usuwaniu usterek dotyczących instalacji hydraulicznych, w tym m.in. wymiana armatury, węży doprowadzających wodę do zbiornika WC, wymiana uszczelek przy syfonach przy umywalkach, wymiana syfonów przy umywalkach, itp.,
- bieżącym wykonywaniu drobnych napraw mebli, krzeseł i sprzętów biurowych (np. dokręcanie obluzowanych półek, wymiana zawiasów w szafach, wymiana kółek w krzesłach, wymiana prowadnic w kontenerkach, dokręcanie obluzowanych podłokietników) itp.,
- bieżącej wymianie i konserwacji zamków i klamek w drzwiach wewnątrz budynku, wymianie zamków w szafach, biurkach, kontenerkach itp.,
- odpowietrzaniu grzejników i klimakonwektorów c.o. w okresie grzewczym, oraz ich dezynfekcja przed okresem chłodzenia,
- nadzorze nad funkcjonowaniem kotłowni, obsługa pieców, w budynku Zamawiającego znajdują się dwa kotły Viessmann Paromat Simplex o łącznej mocy 395 kW, nadzór nad kotłownią nie obejmuje corocznej konserwacji,
- nadzorze nad funkcjonowaniem agregatu wody lodowej, nadzór nie obejmuje konserwacji,
- bieżącym wykonywaniu prac montażowych polegających na zamontowaniu drobnych i prostych elementów wyposażenia (np. wieszanie zegarów, montaż półek na klawiaturę) itp.,
- pomoc w roznoszeniu materiałów biurowych wydawanych z magazynu do poszczególnych wydziałów/oddziałów,
- uczestniczeniu w przygotowaniu pomieszczeń do remontów (wynoszenie sprzętów, mebli, zabezpieczenie mebli oraz sprzętu),
- przygotowaniu i demontażu mebli oraz zużytego sprzętu biurowego przeznaczonego do utylizacji oraz uczestniczeniu przy pracach związanych z zagospodarowaniem zużytego sprzętu,
- utrzymanie w należytym stanie garażu/warsztatu
- bieżącej naprawie innych drobnych usterek i awarii zgłoszonych przez Zamawiającego oraz inne czynności zlecone przez przełożonych.
- Istotne warunki realizacji zamówienia (termin realizacji, warunki płatności)
- Zamawiający wymaga aby osoba skierowana do świadczenia usług posiadała:
- ważne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji
w zakresie obsługi dla następujących urządzeń instalacji i sieci: instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - ważne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji
w zakresie obsługi dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: kotły wodne na paliwa płynne, o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi; - ważne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji
w zakresie obsługi dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kV. - Wykonywanie przedmiotu umowy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, głównie w godzinach pracy sądu – nie dłużej niż 5 godzin dziennie. Szacuje się średnio około 100 godzin miesięcznie. Wymiar prac dodatkowych (odśnieżanie w okresie zimowym) szacuje się maksymalnie na 50 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w harmonogramie wykonywania usług – w razie zaistnienia takiej potrzeby – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą (z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem, za wyjątkiem sytuacji awaryjnych).
- Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy wybór formy zatrudnienia osoby wykonującej przedmiot zamówienia.
- Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie na podstawie faktur wystawianych miesięcznie, przelewem w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
na adres email: wojciech.bublewicz@przemysl.so.gov.pl do dnia 06.12.2024 r.
do godz. 12.00
- Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty zostanie zastosowane tylko jedno kryterium oceny ofert, tj.:
Cena - waga 100 %,
- Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2024 r. o godz. 12:30
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie umiejętności, którą może skierować do realizacji zamówienia publicznego, a także zobowiąże się do zapewnienia zastępstw – w razie choroby (lub innej nieobecności),
- przedstawi oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zaproszenia,
- przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zaproszenia,
- przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które posiadają kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zaproszenia.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim, ofertę złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:
wojciech.bublewicz@przemysl.so.gov.pl w terminie wskazanym w punkcie 3.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Oferta musi być sporządzona zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Do oferty należy dołączyć;
- kopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- kopię ważnego świadectwa kwalifikacyjnego do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi dla następujących urządzeń instalacji i sieci: instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- kopię ważnego świadectwa kwalifikacyjnego do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: kotły wodne na paliwa płynne, o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi.
- kopię ważnego świadectwa kwalifikacyjnego do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kV
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
- w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta,
- w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy i nie było możliwe dokonanie wyboru oferty kolejnego Wykonawcy,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w punktach 9-12, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Inspektor Wojciech Bublewicz tel. 509 245 524
- W załączeniu do zaproszenia przesyłamy:
- Wzór umowy – załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – załącznik nr 5