Znak postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: G-212-27/13
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
na materiały eksploatacyjne do drukarek
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo Zamówień Publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ) zwanej dalej „ustawą p.z.p.” oraz przepisami wykonawczymi wydanymi do ustawy, a w sprawach nie uregulowanych ustawą P.z.p., przepisami ustawy - Kodeks cywilny w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości mniejszej od kwot progowych określonych na usługi w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym :
- w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 06.06.2013 r. nr 218016-2013
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
- na stronie internetowej www.jaroslaw.sr.gov.pl
ZAMAWIAJĄCY:
SĄD REJONOWY
JAROSŁAWIU
37-500 Jarosław
ul. Jana Pawła II 11
Tel. /016/ 624-88-59
Fax /016/624-88-59
SIWZ zatwierdził :
Dyrektor
Sądu Rejonowego
w Jarosławiu
Dnia: 06.06.2013 r.
|
|
NOMENKLATURA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6 (wkłady drukujące)
- I.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Sąd Rejonowy w Jarosławiu
37-500 Jarosław
ul. Jana Pawła II 11
tal/fax (016) 624-88-59
adres strony internetowej:
- II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
L.p. |
Nazwa i typ |
Ilość szt. |
1. |
Toner do drukarki LaserJet 1320 ( n..nw..x) – 49X- wydajność 6 000 stron |
5 |
2. |
Toner do drukarki LaserJet P2015 (d..dn..n..x) – 53X- wydajność: 7 000 stron |
15 |
3. |
Toner do drukarki LaserJet P2055 (d..dn..n..x) – 05X- wydajność: 6500 stron |
13 |
4. |
Toner do drukarki LaserJet 3015 (d..dn..n..x) – 55X- wydajność: 12 500 stron |
2 |
5. |
Toner do drukarki LaserJet P 1005 – 39 A – wydajność: 1 500 stron |
1 |
6. |
Toner do drukarki Samsung ML3051 (N..ND) – MLD3050B – wydajność: 8 000 stron |
2 |
7. |
Toner do drukarki Samsung ML4551 (NR..NDR) – MLD3050B – wydajność: 20 000 stron |
2 |
8. |
Toner do drukarki LaserJet 1020 (d..dn..n..x) – 12A – wydajność: 2 000 stron |
1 |
9. |
Toner do drukarki OKI B6300 (n..dn) – 09004079 – wydajność: 22 000 stron |
3 |
10. |
Toner do drukarki Samsung ML 4050 – MLD4550B – wydajność: 20 000 stron |
2 |
11. |
Toner do drukarki HP 4015x, CC 364X, wydajność 24.000 stron ORYGINAŁ |
8 |
12. |
Toner do drukarki HP LaserJet Pro M 1536 dnf MFP, CE278A ( HP 78A ) – wydajność 2 100 stron |
4 |
13. |
Toner do drukarki Lexmark MS 810 dn, 52D2H00 - wydajność: 25 000 stron |
5 |
14. |
Toner do drukarki Canon Pixma 6560 BK, 725 PGBK |
8 |
15. |
Toner do drukarki Xerox WorkCenter Pro 412, WorkCentre M 15/WC 412 – wydajność: 6 000 stron |
2 |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław oraz Zamiejscowych Wydziałów z siedzibą w Przeworsku, ul. Lwowska 9, 37-200 Przeworsk i Zamiejscowych Wydziałów z siedzibą w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24, 37-600 Lubaczów.
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych w rozumieniu ppkt 2.1);
1) o minimalnej wydajności wskazanej powyżej, liczonej w stronach, mierzonej zgodnie z normami pomiaru wydajności:
a) ISO/IEC 19752 dotyczy wkładów z tonerem przeznaczonych do monochromatycznych drukarek laserowych,
- b)ISO/IEC 24711 dot. atramentowych wkładów drukujących,
- c)ISO/IEC 24712 dot. atramentowych wkładów drukujących,
2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zapisany jest w tabeli powyżej. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne spełniające równoważne parametry tj.:
- 1)Zamawiający uważa za produkty równoważne fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne – z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, tuszem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera wydajność i jakość wydruku) w stosunku do tonera zalecanego przez producenta sprzętu drukującego, pochodzące z bieżącej produkcji, wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001-2008, ISO 14001, PN-N 18001:2004 (lub OHSAS 18001) lub równoważnymi.
- 2)Wymagany okres ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych — minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
- 3)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać żadnych funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz nie mogą powodować negatywnych komunikatów w trakcie użytkowania sprzętu. Nie mogą również w żaden sposób oddziaływać na sprzęt posiadany przez Zamawiającego.
- 4)W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
- 5)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki włączając w to wymianę bębna lub głowicy uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem wykonawcy przez zamawiającego konieczność wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
- 6)Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne, winny mieć trwale oznaczenie producenta i typu.
- 7)Zamawiający wymaga spełnienia norm ilościowych zgodnie z wymaganą normą ISO/IEC 19752 Wykonawca winien przedstawić oświadczenie producenta lub dystrybutora potwierdzające spełnienie w/w norm.
3. Wykonawca zobowiązany jest również do wpisania w każdej pozycji oferty producenta i symbol oferowanego materiału eksploatacyjnego.
4. Ze względu na brak możliwości składowania dostawa będzie realizowana w częściach – na każde wezwanie Zamawiającego, uzasadnione jego potrzebą.
- a)Wykaz potrzebnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiająprzekaże Wykonawcy przed każdą dostawą.
- b)Zamówienie każdorazowo obejmuje wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibach: w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, Przeworsku ul. Lwowska 9, 37-200 Przeworsk iul. Mickiewicza 24, 37-600 Lubaczów.
5. W związku z niemożliwością dokładnego oszacowania zużywania się ilości materiałów eksploatacyjnych Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia poszczególnych ilości asortymentu.
- IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonywania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. Przewidywane rozpoczęcie wykonywania zamówienia 01.07.2013 r.
- V.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.3. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy),
1.5. posiadają potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w rozdziale VI.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie metodą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych oświadczeń/dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- VI.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale V ust. 1, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga wykazania minimum 2 zamówień, gdzie wykonanie jednego zamówienia wynosi co najmniej 40.000, 00 zł brutto ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych ) dla jednego zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do SIWZ );
, co
3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ );
4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ );
5) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej objętej niniejszym postępowaniem. Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł;
W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie wykonywania umowy Zamawiający ma obowiązek ponownie się ubezpieczyć na co najmniej wymaganą sumę ubezpieczenia.
6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
- a)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań podmiotów z normą PN-EN ISO 9001:2008 o wdrożeniu wskazanego systemu, wystawione dla producenta oferowanych materiałów - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny
- b)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań podmiotów z normą PN-EN ISO 14001:2005 o wdrożeniu wskazanego systemu, wystawione dla producenta oferowanych materiałów — certyfikat ISO 14001 lub równoważny
- c)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań podmiotów z normą PN-N ISO 18001:2004 o wdrożeniu wskazanego systemu, wystawione dla producenta oferowanych materiałów — certyfikat ISO 14001 lub OHSAS 18001 lub równoważny
- d)Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w ppkt 8.1, 8.2, 8.3 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7) Oświadczenie wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ);
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców winien złożyć oświadczenie wymienione w ust.1 pkt.4.
VII. NFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, z zastrzeżeniem pkt 2.
2.Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu, przy przekazywaniu następujących dokumentów:
- pytań i wyjaśnień dotyczących treści SIWZ,
- modyfikacji treści SIWZ,
- wniosków o wyjaśnienie i wyjaśnienia treści oferty,
- wniosków o wyjaśnienie i wyjaśnienia dotyczące oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy,
- wezwań kierowanych do wykonawców na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy,
- informacji o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych i innych omyłek polegających na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty,
- oświadczeń wykonawcy w kwestii wyrażenia zgody na poprawienie omyłek polegających na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty,
- wniosków zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz odpowiedzi wykonawcy,
- zawiadomień o wykluczeniu z postępowania,
- zawiadomień o odrzuceniu ofert,
- zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, o wykonawcach, którzy zostali z postępowania wykluczeni i wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, terminie po upływie którego oferta może być zawarta,
- zawiadomienia o unieważnieniu postępowania,
- zaproszenia do podpisania umowy.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faxem, każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. W potwierdzeniu należy umieścić godzinę i datę otrzymania faksu i umieścić czytelny podpis osoby uprawnionej do odbioru wiadomości.
4. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści niniejszej SIWZ. Wyjaśnienie zostanie udzielone, jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający jednocześnie przekaże wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej www.jaroslaw.sr.gov.pl.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ.
Zamawiający dokonaną zmianę przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej www.jaroslaw.sr.gov.pl.
6. Jeżeli zmiana treści SIWZ będzie prowadziła do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, a także umieści ją na stronie internetowej www.jaroslaw.sr.gov.pl.
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
Starszy Inspektor - Dorota Czepiel, tel./fax 16 – 624-88-59
Poniedziałek w godz.8.00-16.00
Wtorek-piątek w godz. 7.30-15.30
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
X.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
2. Oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ );
b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale VI SIWZ;
c) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (na formularzu ofertowym);
d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 lit. c.;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
f) parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną odrzucone.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane własnoręcznie przez upoważnionego(nych) przedstawiciela(i) Wykonawcy. Podpis winien umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego, a w przypadku podpisu nieczytelnego winien być on uzupełniony o pieczęć imienną podpisującego.
a) dokumenty składane w formie kopii, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy lub osoby wymienione w pkt c.
b) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem);
c) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.
6. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7. Wszystkie dokumenty w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
8. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
9. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty wraz z załącznikami była ponumerowana.
10 Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.
11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty ( w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę).
12. Wykonawca powinien przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez niego na dane zadanie.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
14.Wykonawca winien zamieścić ofertę w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na adres Zamawiającego podany na wstępie oraz będą posiadać oznaczenia:
Oferta na zadanie p.n:. „ Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek ” G-212-27/13 - Nie otwierać przed 17.06.2013 r. godz. 9:15.
14. Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta wewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia opóźnienia w jej złożeniu.
15. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert określony w SIWZ. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
16.Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert.
17. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załączniki do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.
Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na pisemny wniosek zainteresowanego.
18.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę.
Zmiany do złożonej oferty muszą zostać złożone w opakowaniu dodatkowo oznaczonym napisem „ ZMIANA".
19.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę składając odpowiednie oświadczenie w opakowaniu dodatkowo oznaczonym napisem „WYCOFANIE". Oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
20.Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie, bez otwierania.
21.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – stanowi załącznik do oferty. Winno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi załączyć do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale VI ust.1 pkt. 4.
4. Na formularzu ofertowym oraz innych dokumentach wymagających podania nazwy Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Sądu Rejonowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 11 pokój nr 320, III piętro.
2.Termin składania ofert upływa dnia 17.06.2013 r. o godz. 9:00
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
4. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 17.06.2013 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 11, pokój narad (parter).
5. Otwarcie ofert jest jawne.
6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi: nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności określone we wzorze umowy stanowiącym zał.nr 5 do SIWZ.
8.Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwieraniu ofert może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. Informacje te Zamawiający prześle niezwłocznie Wykonawcy.
9.Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętego w SIWZ kryterium oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. W cenę powinny być wkalkulowane wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy.
3. Cena oferty powinna uwzględniać stawkę VAT obowiązującą na dzień składania ofert.
4. Cena oferty winna być podana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.Kryterium oceny ofert - wysokość ceny ofertowej
2. Waga kryterium 100 %
3.Ilość punktów dla poszczególnych ofert będzie ustalona wg. wzoru:
najniższa cena ofertowa
-------------------------------- x waga kryterium x 100
cena oferty ocenianej
4. Za ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów - 100 pkt.
5.W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
8. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający zawiera umowę o realizację zamówienia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (art.94 ust.1 pkt.2 w związku z art.27 ust.2 ustawy pzp ).
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 1 w przypadkach wymienionych w art. 94 ust. 2 ustawy pzp.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
3.Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. Umowa ta winna być zawarta co najmniej na okres trwania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia.
XV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIĄJACE
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w przypadkach określonych w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
XVII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO .
Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy pzp. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania ocen spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenie oferty odwołującego.
XIX. INFORMACJE DODATKOWE
W sprawach nie unormowanych niniejszą specyfikacją ma zastosowanie ustawa Prawo zamówień publicznych, akty wykonawcze do ustawy oraz Kodeks cywilny.
XX. Załącznikami stanowiącymi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są :
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy Wykonawcy (wzór ).
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ustawy pzp (wzór).
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( wzór).
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych zamówień ( wzór ).
Załącznik nr 5 - Projekt umowy ( wzór ).
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o przynależności bądź nie do grupy kapitałowej.
Załącznik nr 1 do SiWZ G-212-27/13
Nazwa i adres Wykonawcy:………………………….
Nr telefonu:..........................
Nr faksu................................
e-mail................................... OFERTA z dnia ……………………..
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za łączną cenę:
Netto: …………………….
( słownie : ……………………………………………………………………………………..)
Podatek VAT: ………………………………………..
( słownie : …………………………………………………………………………………….)
Brutto w wysokości...................................................... zł
(słownie:................................................................................................................. ………….).
- 1.Zapewniamy wykonanie zamówienia zgodnie z terminem określonym w SIWZ.
- 2.Akceptujemy warunki płatności określone w SIWZ.
Lp. |
Nazwa i typ |
Ilość szt. |
Cena jedno- stkowa brutto w zł |
Wartość brutto w zł |
Proponowany toner/bęben, producent, symbol |
1. |
Toner do drukarki LaserJet 1320 ( n..nw..x) – 49X- wydajność 6 000 stron |
5 |
|
|
|
2. |
Toner do drukarki LaserJet P2015 (d..dn..n..x) – 53X- wydajność: 7 000 stron |
15 |
|
|
|
3. |
Toner do drukarki LaserJet P2055 (d..dn..n..x) – 05X- wydajność: 6500 stron |
13 |
|
|
|
4. |
Toner do drukarki LaserJet 3015 (d..dn..n..x) – 55X- wydajność: 12 500 stron |
2 |
|
|
|
5. |
Toner do drukarki LaserJet P 1005 – 39 A – wydajność: 1 500 stron |
1 |
|
|
|
6. |
Toner do drukarki Samsung ML3051 (N..ND) – MLD3050B – wydajność: 8 000 stron |
2 |
|
|
|
7. |
Toner do drukarki Samsung ML4551 (NR..NDR) – MLD3050B – wydajność: 20 000 stron |
2 |
|
|
|
8. |
Toner do drukarki LaserJet 1020 (d..dn..n..x) – 12A – wydajność: 2 000 stron |
1 |
|
|
|
9. |
Toner do drukarki OKI B6300 (n..dn) – 09004079 – wydajność: 22 000 stron |
3 |
|
|
|
10. |
Toner do drukarki Samsung ML 4050 – MLD4550B – wydajność: 20 000 stron |
2 |
|
|
|
11. |
Toner do drukarki HP 4015x, CC 364X – wydajność 24.000 stron ORYGINAŁ |
8 |
|
|
|
12. |
Toner do drukarki HP LaserJet Pro M 1536 dnf MFP, CE278A ( HP 78A ) – wydajność 2 100 stron |
4 |
|
|
|
13. |
Toner do drukarki Lexmark MS 810 dn, 52D2H00 - wydajność: 25 000 stron |
5 |
|
|
|
14. |
Toner do drukarki Canon Pixma 6560 BK, 725 PGBK |
8 |
|
|
|
15. |
Toner do drukarki Xerox WorkCenter Pro 412, WorkCentre M 15/WC 412 – wydajność: 6 000 stron |
2 |
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
- 3.Akceptujemy warunki gwarancji określone w SIWZ.
- 4.Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
- 5.Zapoznaliśmy się z ogólnymi warunkami umowy i nie wnosimy w stosunku do nich żadnych uwag, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy umowę na warunkach nie mniej korzystnych dla zamawiającego w terminie zaproponowanym przez zamawiającego, nie później jednak niż do końca okresu związania ofertą.
- 6.Zostaliśmy poinformowani, że możemy zgodnie z art. 8 ust. 3 Pzp wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, aby nie były one udostępnione.
7. Powierzymy/nie powierzymy podwykonawcom część zamówienia (podkreślić właściwe )
Uwaga: W przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia należy wskazać tę część.
a).....................................................
b)...................................................
8.Termin wykonania zamówienia: Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego, iż:
a) ze względu na brak możliwości składowania dostawa będzie realizowana w częściach – na każde wezwanie Zamawiającego, uzasadnione jego potrzebą.
b)Wykaz potrzebnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy przed każdą dostawą.
- c)Zamówienie każdorazowo obejmuje wniesienie materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
- d)
9.Udzielamy gwarancji..............................................................................................................
10.Wyrażamy zgodę na otrzymanie należności w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury VAT.
Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień otwarcia ofert(art.297 k.k.)
.....................................................
Podpis osób lub osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2 do SIWZ G-212-27/13
Wykonawca: …......................….........................
(miejscowość i data)
...................................................
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ZGODNIE Z ART. 22 USTAWY
z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr 113 poz.759 )
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek”- znak G-212-27/13 oświadczam w imieniu Wykonawcy, że spełniam indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp:
oświadczam, że:
- 1)posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
- 2)posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- 3)znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
......................................................................................
(Pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3 do SIWZ G-212-27/13
Wykonawca: …......................….........................
(miejscowość i data)
...................................................
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ZGODNIE Z ART. 24 ust.1 i 2 USTAWY
z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2010 r. Nr 113 poz.759 )
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek” znak G-212-27/13
oświadczam w imieniu Wykonawcy ,że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, które brzmią:
„Art. 24.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu , które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
2)wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2;
2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art.46 ust.3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
3)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4)nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu”.
......................................................................................
(pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 4 do SIWZ G-212-27/13
|
/pieczęć wykonawcy /
WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ
L.p |
Nazwa Odbiorcy |
Termin wykonywania zamówienia |
Przedmiot dostawy |
Wartość zamówienia brutto w zł |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
.................................dnia ........................ ........................................................
Podpis osób lub osoby uprawnionej do reprezentowania
Wykonawcy
Załącznik nr 6 do SIWZ G-212-27/13
Wykonawca: …......................….........................
(miejscowość i data)
...................................................
OŚWIADCZENIE
ZGODNIE Z ART. 26 ust. 2 pkt. 2d USTAWY
z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2010 r. Nr 113 poz.759 )
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek ” znak G-212-27/13
oświadczam iż:
…………………………………………………………………………………………………
( należę/nie należę - proszę wpisać właściwe )
do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5.
W przypadku przynalezności do grupy kapitałowej należy wraz z ofertą przedłożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej ( w oryginale ).
......................................................................................
(pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 5 do SIWZ G-212-27/13
UMOWA Nr ……………………. ( wzór )
zawarta w dniu…………....... ………………………w Jarosławiu ,
pomiędzy …………………………………………………………………………………………
zwanym dalej „Wykonawcą", reprezentowanym przez:
a
Sądem Rejonowym w Jarosławiu
ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław , zwanym dalej „Zamawiającym", reprezentowanym przez:
Dyrektora Sądu Rejonowego - Ewę Pietraszek
w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych zgodnych z przedstawioną ofertą i wymogami zawartymi w SIWZ i ogłoszeniu.
§2
- 1.Sprzedający gwarantuje, że materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) dostarczone w ramach niniejszej umowy są fabrycznie nowe, nieużywane i są zgodne z przedstawioną ofertą.
- 2.Sprzedający udziela gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych ……... miesięcy od dnia dostawy.
- 3.Sprzedający winien dostarczyć zamówione materiały w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku.
- 4.Sprzedający dostarczy na swój koszt zamówione materiały w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- 5.W przypadku niezgodności dostarczonych materiałów, co do asortymentu, ilości lub jakości, Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie nie później niż w terminie 48 godzin (w dni robocze) dostarczyć Zamawiająna własny koszt materiały zgodne z umową.
- 6.W przypadku ujawnienia wad jakościowych po dostawie materiałów eksploatacyjnych Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do wymiany dostarczonych materiałów na nowe, wolne od wad, nie później niż w terminie 48 godzin (w dni robocze) od daty zgłoszenia wad (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną).
- 7.W przypadku gdy reklamacja dostarczonych materiałów przekroczy 10% całości dostawy. Sprzedający zobowiązany jest do wymiany całej pozostałej partii zamawianego towaru.
- 8.W przypadku, gdy dostarczone materiały eksploatacyjne spowodują uszkodzenie urządzenia drukującego, co zostanie potwierdzone przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, Sprzedający zobowiązany jest do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 3 dni roboczych od daty telefonicznego oraz potwierdzonego faksem zgłoszenia przez Zamawiającego uszkodzenia oraz do zwrotu kosztów poniesionych w związku z wydaniem opinii-ekspertyzy.
- 9.W przypadku gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w § 2 pkt. 9 przekroczy 3 dni robocze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności, w przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia drukującego Sprzedający zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności.
§3
- 1.Strony postanawiają, że rozliczenie Wykonawcy za dostarczone materiały eksploatacyjne, nastąpi na podstawie dostarczonej prawidłowo wystawionej faktury.
- 2.Przewidywana wartość zamówienia wynosi:
Netto: …………………….
( słownie : ……………………………………………………………………………………..)
Podatek VAT: ………………………………………..
( słownie : …………………………………………………………………………………….)
brutto ........................................................................... zł
(słownie:................................................................................................................. …….…….) i jest wynagrodzeniem ofertowym.
Ostateczna wartość umowy wynikać będzie z faktycznej ilości i wartości odebranych materiałów eksploatacyjnych.
2.Ze względu na brak możliwości składowania dostawa będzie realizowana w częściach – na każde wezwanie Zamawiającego, uzasadnione jego potrzebą.
3.Wykaz potrzebnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy przed każdą dostawą.
4.Zamówienie każdorazowo obejmuje wniesienie materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
5.W związku z niemożliwością dokładnego oszacowania zużywania się ilości asortymentu Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia poszczególnych ilości materiałów eksploatacyjnych.
6. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury, w terminie 21 dni od daty jej otrzymania, przelewem na konto Wykonawcy .
7.Za termin zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
§4
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,5 % wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 2, za każdy dzień zwłoki.
§5
1.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§6
- 1.W przypadku wystąpienia trudności z interpretacją umowy Zamawiający i Wykonawca będą się posiłkować postanowieniami oferty i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2.Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§7
W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych.
§8
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: