OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w trybie przetargu ofertowego
nr A – 21 -3/2017

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



1. Nazwa, adres Zamawiającego, dane kontaktowe:

Sąd Rejonowy w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 , 37 - 600 Lubaczów. 

1.1.Strona internetowa, gdzie można pobrać dokumentację przetargową wraz z załącznikami : 
www.lubaczow.sr.gov.pl  (Biuletyn Informacji Publicznej)

2. Przedmiot zamówienia:


 Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej  obejmującej trzy zadania remontowe budynku administracyjnego Sądu Rejonowego w Lubaczowie:

1. generalny remont elewacji budynku administracyjnego wraz z doborem kolorystyki w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora obejmującym w szczególności nadzór konserwatorski wraz z wyburzeniem zadaszenia nad wejściem głównym
i wymianą 1 sztuki stolarki okiennej na strychu budynku,


2. uzupełnienie i przełożenie kostki odbojowej granitowej wokół budynku administracyjnego oraz wymiana kostki brukowej od wejścia głównego do ogrodzenia,

3. przebudowa dachu i kominów w 2 wariantach:

wariant I – bez wymiany pokrycia, przebudowa kominów z wykonaniem obróbek blacharskich

wariant II – wymiana pokrycia na dachówkę wraz z analizą konstrukcji więźby dachowej
z kompleksowym wykonaniem wszystkich obróbek blacharskich oraz wymianą rynien
 i rur spustowych


3.Tryb udzielenia zamówienia:


Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu ofertowego do 30 000 EUR na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. 2016 r. poz. 380).

4. Przedmiot i warunki wykonania zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej
- sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych Prawem Budowlanym, w tym zgody Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu.

4.1. Wycenę planowanych prac projektowych i wycenę planowanych robót budowlanych należy sporządzić zgodnie  z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku (Dz.U. Nr 130, poz.1389) w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia legitymowały się uprawnieniami projektowymi  wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane:

6. Zamawiający wymaga, żeby autor dokumentacji projektowej dla trzech zadań:


„1. generalny remont elewacji budynku administracyjnego wraz z doborem kolorystyki w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora obejmującym w szczególności nadzór konserwatorski wraz z wyburzeniem zadaszenia nad wejściem głównym i wymianą
1 sztuki stolarki okiennej na strychu budynku,


2. uzupełnienie i przełożenie kostki odbojowej granitowej wokół budynku administracyjnego oraz wymiana kostki brukowej od wejścia głównego do ogrodzenia,

3. przebudowa dachu i kominów w 2 wariantach:

wariant I – bez wymiany pokrycia, przebudowa kominów z wykonaniem obróbek blacharskich

wariant II – wymiana pokrycia na dachówkę waz z analizą konstrukcji więźby dachowej
z kompleksowym wykonaniem wszystkich obróbek blacharskich oraz wymiana rynien i rur spustowych”
przeniósł na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe umożliwiające dokonanie zmiany pierwotnego projektu w zakresie przedmiotu zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

9. Termin wykonania zamówienia – do 28.04.2017 r. 

10. Okres gwarancji  na wykonany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

11. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie  przedmiotu zamówienia ustala się jako ryczałtowe.

12. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie
 w terminie do 21 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.


 

13. Zawartość oferty:

1)    wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do IWZ,

2)    dokumenty, z których wynika prawo osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy,

14. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena oferty – 100 %.


15. Osobą  uprawnioną  do kontaktowania się w sprawach przedmiotowego  zamówienia  jest Maria Maciuła – Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej Sadu Rejonowego w Lubaczowie, e-mail:  
m.maciula@lubaczow.sr.gov.pl; tel: 16 632 50 64.

16. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem: 

„Przetarg ofertowy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla  zadania p.n.: „Generalny remont elewacji budynku administracyjnego, przełożenie kostki odbojowej i przebudowa dachu i kominów Sądu Rejonowego w Lubaczowie”


nr referencyjny: A-21-3/2017”

zawierającą ofertę sporządzoną zgodnie z postanowieniami IWZ  należy przesłać pocztą lub  składać w Sekretariacie Prezesa Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24, 37-600 Lubaczów, pokój nr 22, I piętro   w terminie  do dnia  06.04.2017 roku do godziny 10.00.

17. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Sądu Rejonowego w Lubaczowie, 37 -600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 24, w dniu 06.04.2017 r. o godzinie 10.30. w pokoju nr 22 I piętro


Lubaczów, dnia 29.03.2017 r. 

                                                                                                       DYREKTOR

                                                                                              SĄDU OKRĘGOWEGO 

                                                                                                      W PRZEMYŚLU


                                                                                                         Marek Blama

 

pdfOgloszenie_o_zamowieniu.pdf 1005.83 KB

pdfIWZ.pdf 2.75 MB

pdfIstotne_warunki_umowy.pdf 304.97 KB

docFormularz_oferty.doc32 KB

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 29 marzec 2017 Aktualizowany dnia: 05 czerwiec 2017
Opublikowany przez: Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 1778 Autor / Zatwierdzający: Brak danych