1. Nazwa, adres Zamawiającego, dane kontaktowe:
Sąd Rejonowy w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 , 37 - 600 Lubaczów.
1.1.Strona internetowa, gdzie można pobrać dokumentację przetargową wraz z załącznikami : www.lubaczow.sr.gov.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
2. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej obejmującej trzy zadania remontowe budynku administracyjnego Sądu Rejonowego w Lubaczowie:
1. generalny remont elewacji budynku administracyjnego wraz z doborem kolorystyki w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora obejmującym w szczególności nadzór konserwatorski wraz z wyburzeniem zadaszenia nad wejściem głównym
i wymianą 1 sztuki stolarki okiennej na strychu budynku,
2. uzupełnienie i przełożenie kostki odbojowej granitowej wokół budynku administracyjnego oraz wymiana kostki brukowej od wejścia głównego do ogrodzenia,
3. przebudowa dachu i kominów w 2 wariantach:
wariant I – bez wymiany pokrycia, przebudowa kominów z wykonaniem obróbek blacharskich
wariant II – wymiana pokrycia na dachówkę wraz z analizą konstrukcji więźby dachowej
z kompleksowym wykonaniem wszystkich obróbek blacharskich oraz wymianą rynien
i rur spustowych
3.Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu ofertowego do 30 000 EUR na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. 2016 r. poz. 380).
4. Przedmiot i warunki wykonania zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej
- sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych Prawem Budowlanym, w tym zgody Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu.
4.1. Wycenę planowanych prac projektowych i wycenę planowanych robót budowlanych należy sporządzić zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku (Dz.U. Nr 130, poz.1389) w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia legitymowały się uprawnieniami projektowymi wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane:
6. Zamawiający wymaga, żeby autor dokumentacji projektowej dla trzech zadań:
„1. generalny remont elewacji budynku administracyjnego wraz z doborem kolorystyki w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora obejmującym w szczególności nadzór konserwatorski wraz z wyburzeniem zadaszenia nad wejściem głównym i wymianą
1 sztuki stolarki okiennej na strychu budynku,
2. uzupełnienie i przełożenie kostki odbojowej granitowej wokół budynku administracyjnego oraz wymiana kostki brukowej od wejścia głównego do ogrodzenia,
3. przebudowa dachu i kominów w 2 wariantach:
wariant I – bez wymiany pokrycia, przebudowa kominów z wykonaniem obróbek blacharskich
wariant II – wymiana pokrycia na dachówkę waz z analizą konstrukcji więźby dachowej
z kompleksowym wykonaniem wszystkich obróbek blacharskich oraz wymiana rynien i rur spustowych” przeniósł na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe umożliwiające dokonanie zmiany pierwotnego projektu w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Termin wykonania zamówienia – do 28.04.2017 r.
10. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
11. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako ryczałtowe.
12. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie
w terminie do 21 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
13. Zawartość oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do IWZ,
2) dokumenty, z których wynika prawo osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy,
14. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena oferty – 100 %.
15. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawach przedmiotowego zamówienia jest Maria Maciuła – Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej Sadu Rejonowego w Lubaczowie, e-mail: m.maciula@lubaczow.sr.gov.pl; tel: 16 632 50 64.
16. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem:
„Przetarg ofertowy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n.: „Generalny remont elewacji budynku administracyjnego, przełożenie kostki odbojowej i przebudowa dachu i kominów Sądu Rejonowego w Lubaczowie”
nr referencyjny: A-21-3/2017”
zawierającą ofertę sporządzoną zgodnie z postanowieniami IWZ należy przesłać pocztą lub składać w Sekretariacie Prezesa Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24, 37-600 Lubaczów, pokój nr 22, I piętro w terminie do dnia 06.04.2017 roku do godziny 10.00.
17. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Sądu Rejonowego w Lubaczowie, 37 -600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 24, w dniu 06.04.2017 r. o godzinie 10.30. w pokoju nr 22 I piętro
Lubaczów, dnia 29.03.2017 r.
DYREKTOR
SĄDU OKRĘGOWEGO
W PRZEMYŚLU
Marek Blama
Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 1005.83 KB