



O G Ł O S Z E N I E
Prezesa Sądu Okręgowego w Przemyślu
zawierające informację o pierwszym i kolejnych powołaniach
sędziów Sądu Okręgowego w Przemyślu
Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów Sądu Okręgowego w Przemyślu.pdf
Harmonogram prowadzenia zajęć oraz czasu pracy Ośrodka Kuratorskiego.pdf
Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego przy Sądzie Okręgowym w Przemyślu :
Sędzia Sądu Rejonowego w Jarosławiu - Anna Roszkowska
tel. 16 623 42 12
Korespondencję należy kierować na adres : Sąd Rejonowy w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 11 37-500 Jarosław
I Wydział Cywilny
Piotr Guzy Wizytator do spraw cywilnych i wieczystoksięgowych
Krzysztof Kamiński Wizytator ds. cywilnych, komorniczych, rodzinnych i pracy
Elżbieta Kwaśny Koordynator ds. współpracy międzynarodowej i praw człowieka w sprawach cywilnych
Lucyna Oleszek Przewodnicząca Wydziału
Małgorzata Reizer Rzecznik prasowy
Łukasz Rodatus Pełnomocnik sądowy ds. wdrożeń systemów informatycznych
Ryszard Rodkiewicz Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego przy Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie
II Wydział Karny
Bogdan Kusz Wizytator ds. karnych i wykonania orzeczeń karnych
Dariusz Lotycz Przewodniczący Wydziału, Koordynator ds. mediacji
Krzysztof Stępień Prezes Sądu
III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Piotr Bober del. SSR
Anna Kicman Przewodnicząca Wydziału
Kierownik sekcji informatycznej - Przemysław Kisała - główny specjalista ds. informatyki
tel. 16 6761356
Do głównych zadań realizowanych przez Sekcję Informatyczną, w Sądzie Okręgowym jak również okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu należy:
a) planowanie i organizacja przedsięwzięć informatycznych sądu okręgowego i sądów rejonowych w okręgu przemyskim, mających na celu utrzymanie oraz rozwój systemów informatycznych z uwzględnieniem zaleceń oraz projektów jednostek nadrzędnych;
b) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla służb informatycznych
w sądach rejonowych ;
c) akceptacja w uzgodnieniu z Departamentem Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa Sprawiedliwości parametrów technicznych sprzętu IT kupowanego przez sądy okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
d) prowadzenie zadań koordynowanych przez Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych;
e) prowadzenie nadzoru nad poprawnością zarządzania systemami informatycznymi
w sądach okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
f) koordynacja w zakresie bezpieczeństwa systemów w sądach okręgu przemyskiego;
g) koordynacja w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
w sądach okręgu przemyskiego;
h) opracowywanie i wdrażanie jednolitych procedur dotyczących bezpiecznego oraz efektywnego korzystania z zasobów informatycznych oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez użytkowników w sądzie okręgowym i sądach okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
i) nadzór nad wdrażaniem i bieżąca obsługa systemów telefonii IP w Sądzie Okręgowym w Przemyślu oraz nadzór nad wdrażaniem i obsługą telefonii IP
w sądach okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
j) inicjowanie i realizowanie działań mających na celu podnoszenie bezpieczeństwa sieci i przetwarzania danych w systemach teleinformacyjnych sądu okręgowego i sądach okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
k) promowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych usprawniających pracę,
l) współpraca z Ministerstwem Sprawiedliwości w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych w resorcie;
m) współpraca z Krajowym Koordynatorem ds. koordynacji wdrożeń systemów informatycznych w sądach powszechnych ;
n) opracowywanie wniosków wszczynających postępowania o zamówienia publiczne;
o) realizowanie zakupów usług i dostaw w zakresie IT - przygotowanie pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych do przetargów dotyczących zakupu IT;
p) prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiadanego sprzętu i oprogramowania
w sądzie za pomocą narzędzia informatycznego;
q) administrowanie systemami informatycznymi sądu okręgowego;
r) administrowanie urządzeniami zabezpieczającymi (firewall, router);
s) nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego:
t) świadczenie pomocy technicznej użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu
i oprogramowania z wyłączeniem czynności przewidzianych przez obowiązki służbowe użytkownika;
u) publikacja informacji na portalach internetowych oraz intranetowych okręgu Sądu Okręgowego w Przemyślu;
v) nadzór techniczny nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywanie konfiguracji i aktualizacji;
w) obsługa techniczna systemów informatycznych posiadanych przez Sąd Okręgowy
w Przemyślu;
x) obsługa i techniczny nadzór nad wideokonferencjami przeprowadzanymi przez Sąd Okręgowy w Przemyślu;
y) wsparcie użytkowników oraz obsługa techniczna w zakresie systemu do rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym w Przemyślu;
z) administrowanie i rozwijanie systemów do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z obowiązującym prawem i potrzebami sądu.
Sędziowie Sądu Okręgowego w Przemyślu
I Wydział Cywilny
- Grzegorz Dziura
- Piotr Guzy - Wizytator do spraw cywilnych i wieczystoksięgowych
- Krzysztof Kamiński - Wizytator ds. cywilnych, komorniczych, rodzinnych i pracy
- Elżbieta Kwaśny - Koordynator ds. współpracy międzynarodowej i praw człowieka w sprawach cywilnych
- Lucyna Oleszek - Przewodnicząca Wydziału
- Małgorzata Reizer - Rzecznik prasowy
- Łukasz Rodatus - Pełnomocnik sądowy ds. wdrożeń systemów informatycznych
- Ryszard Rodkiewicz - Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego przy Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie
II Wydział Karny
- Elżbieta Grzeczka
- Dariusz Jurjewicz
- Bogdan Kusz - wizytator ds. karnych i wykonania orzeczeń karnych
- Dariusz Lotycz - Wiceprezes Sądu, Przewodniczący Wydziału, Koordynator ds. mediacji
- Krzysztof Stępień - Prezes Sądu
- Andrzej Wachowski
- Lucyna Zygmunt
III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
- Bożena Błachowicz - del. do SA w Rzeszowie na podstawie art. 77 § 1 pkt 1 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych
- Piotr Bober - del. SSR na podstawie art. 77 § 1 pkt 1 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych
- Zofia Jakubów
- Anna Kicman- Przewodnicząca Wydziału
- Grzegorz Szynal
PUNKT INFORMACYJNY KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO
godziny przyjeć interesantów :
poniedziałek - 9.00- 18.00
wtorek- piątek 8.00-15.00
/ przerwy : 11.00-11.15 /
Zapytania i wnioski o udzielenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego można skierować drogą elektroniczną przez system e-KRK bądź drogą pocztową. Szczegółowe informacje na temat elektronicznego uzyskania zaświadczenia znajdują się na stronach: ekrk.ms.gov.pl lub ems.ms.gov.pl Dane kontaktowe oraz szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków do Krajowego Rejestru Karnego znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/krajowy-rejestr-karny
Za udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego pobiera się opłatę w wysokości 30 zł w znakach opłaty sądowej, które można nabyć w kasie Sądu Okręgowego w Przemyślu ul. Konarskiego 6 lub kasie Sądu Rejonowego w Przemyślu, ul. Mickiewicza 14.
Za udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym z Krajowego Rejestru Karnego pobiera się opłatę w wysokości 30 zł, w znakach opłaty sądowej.
Wysokość ww. opłat reguluje rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości
z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie opłat za wydanie informacji z Krajowego Rejestru Karnego (Dz.U. z 2014 r., poz. 861).
Kasa Sądu czynna jest w poniedziałki od 8.00-18.00 , od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00 - (przerwy od 11.00-11.15 )
Formularz: ZAPYTANIE O UDZIELENIE INFORMACJI O OSOBIE.pdf32.9 KB
OPINODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW
Kierownik - Justyna Kaciuba-Krasowska |
|
pok. 34, |
1. Działalność Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów reguluje ustawa z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. U.2015, poz.1418 ). Jego zadaniem jest sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich.
2. Zespół na zlecenie sądu prowadzi także mediacje, przeprowadza wywiady środowiskowe
w sprawach nieletnich oraz prowadzi poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.
3.Zespół sporządza opinie dla sądów i prokuratorów w obszarze właściwości sądu okręgowego
w Przemyślu, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach może sporządzić opinię dla sądów
i prokuratorów spoza jego obszaru właściwości.
Kurator Okręgowy- Agnieszka PUCHALSKA
pok. 123
tel. 016 676 13 80
fax. 016 676 13 76
email: kurator@przemysl.so.gov.pl
Biuro Kuratora Okręgowego : pok. 157, tel. 016 676 13 50
email: kurator@przemysl.so.gov.pl
Pełnomocnik ds ochrony informacji niejawnych - Mariusz Hodur
tel. 16 676 13 37
fax 16 676 13 53
Do zakresu działania należy realizowanie zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych i innych ustaw.
Główny księgowy - Anna Kuszyńska
tel./fax 16 676 13 33
Zastępca głównego księgowego - Marta Perchajło
tel. 16 676 13 31
1. Oddział Finansowy podlega bezpośrednio Dyrektorowi Sądu.
2. Do zakresu działania Oddziału Finansowego należy w szczególności:
1) prowadzenie rachunkowości Sądu Okręgowego w Przemyślu oraz obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
a) właściwy przebieg operacji gospodarczych,
b) ochronę mienia będącego w posiadaniu Sądu
c) prawidłowe wykonywanie zadań oraz sprawozdawczości finansowej;
2) prowadzenie ksiąg rachunkowych z wyłączeniem ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych oraz należności sądowych;
3) prowadzenie obsługi kasowej Sądu;
4) przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji;
5) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów księgowych;
6) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych i łącznych;
7) kontrola przestrzegania w okręgu sądowym zasad gospodarki finansowej, w tym gospodarowania mieniem Skarbu Państwa i dyscypliny finansów publicznych;
8) prowadzenie gospodarki finansowej Sądu zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej w szczególności na:
a) wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji,
b) organizowaniu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
9) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w części dotyczącej wynagrodzeń;
10) przygotowywanie przy współpracy z podległymi dysponentami trzeciego stopnia projektu planu finansowego sądów, w tym w układzie zadaniowym w obszarze właściwości okręgu i przedstawienie go dysponentowi budżetu sądów w obszarze właściwości apelacji, a następnie wykonywanie budżetu sądów w obszarze właściwości okręgu;
11) przygotowywanie projektów zmian w planach finansowych Sądu Okręgowego oraz sprawowanie nadzoru nad podległymi sądami rejonowymi w zakresie dokonywania zmian w planach finansowych;
12) przekazywanie podległym sądom rejonowym informacji o kwotach dochodów i wydatków dla sporządzenia projektów planów i planów finansowych, zgodnie z projektem ustawy, a następnie z ustawą budżetową, po jej ogłoszeniu, w terminach ustalonych w ustawie o finansach publicznych.
13) opracowywanie w porozumieniu z podległymi dysponentami trzeciego stopnia harmonogramu realizacji budżetów poszczególnych sądów z obszaru właściwości okręgu;
14) dysponowanie rachunkami bieżącymi Sądu, z wyodrębnieniem rachunków dochodów i wydatków;
15) sporządzanie kwartalnych ocen dotyczących wykonywania zadań oraz dochodów i wydatków przez Sąd Okręgowy, podległe sądy rejonowe ;
16) monitorowanie wykonania wydatków w układzie zadaniowym i sporządzanie informacji w tym zakresie przez Sąd Okręgowy i podległe sądy rejonowe;
17) sporządzanie jednostkowej i łącznej sprawozdawczości budżetowej oraz statystycznej w zakresie finansowym (część budżetowa 15/10 oraz 37), na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
18) realizowanie obowiązków płatnika na podstawie odrębnych przepisów;
19) obsługa sekretariatu Dyrektora Sądu.
20) prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontów Sądu Okręgowego i sądów rejonowych w okręgu oraz nadzór nad tymi sprawami.
21) przygotowywanie dokumentacji oraz udział w procedurach zamówień publicznych w zakresie prowadzonych zadań;
22) administrowanie nieruchomościami Sądu ;
23) kontrola przestrzegania zasad gospodarowania mieniem Skarbu Państwa w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego w jednostkach podległych;
24) zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa obiektów Sądu ;
25) prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji środków transportu będących na stanie Sądu, w tym wystawianie kart drogowych, rozliczanie zużycia paliwa, rozliczanie czasu pracy kierowców we współpracy z oddziałem kadr, a także ewidencja napraw i remontów;
26) współpraca z sekcją informatyczną w zakresie planowania zakupów i bieżącej eksploatacji sprzętu oraz programów komputerowych;
27) prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych Sądu oraz gospodarowanie nimi; 28) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową w Sądzie oraz nadzór nad tymi sprawami w jednostkach podległych, zgodnie z odrębnymi przepisami;
Strona 1 z 3